Google vs. Facebook. Promuj się i rywalizuj z największymi!

Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21

15.11.2017 12:30

Opłata rejestracyjna

0 zł

Zarezerwowane bilety

0/100

 

CEL SZKLOLENIA: Celem szkolenia będzie ukazanie dobrych praktyk w marketingu internetowym. Zostanie omówione narzędzia budowania zaangażowania społeczności internetowych oraz zarządzania relacjami z potencjalnymi Klientami w sieci. Ważnym elementem warsztatu będzie przedstawienie zasad budowania skutecznej sprzedaży online oraz możliwości monitorowania marki w sieci. Zostanie ukazana rola narzędzi Google i Facebooka w działaniach promocyjnych.

 

RAMOWY PROGRAM:

Jaki jest potencjał Internetu?

  • Profil polskiego e-Klienta
  • Dobre praktyki w e-marketingu

Co i jak sprzedawać w Internecie?

  • Efekt synergii (offline / online)
  • Obsługa Klienta online

Jak promować firmę w sieci?

  • Liderzy skutecznych narzędzi promocji
  • Budowanie zaangażowania w social media marketingu
  • Potencjał marketingu w wyszukiwarkach

Czy i jak mierzyć skuteczność działań?

  • Analityka internetowa (kluczowe wskaźniki)
  • Monitoring marki w sieci

 

FORMUŁA: prezentacja, case study, dyskusja

Zgłoszenia na http://STP2017.evenea.pl

 

SZKOLENIOWIEC:

Jacek Uroda - pasjonat nowych technologii oraz komunikacji marketingowej, właściciel firmy JACO.PRO,  Business Development Director w agencji interaktywnej Nord Digital, wykładowca akademicki, członek Business Link. W swojej pracy biznesowej, dydaktycznej oraz wdrożeniowej koncentruje się na zagadnieniach marketingu internetowego, handlu elektronicznego oraz informatycznych systemów zarządzania. Autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz efektywności social mediów. W 2016 roku wyróżniony w Konkursie Miasta Dąbrowa Górnicza (Nagroda Gospodarcza im. Karola Adamieckiego).

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.