Organizacja skutecznej sprzedaży B2B i B2C w małej i średniej firmie

Wrocław, Duńska 11

16.11.2017 09:00

Opłata rejestracyjna

0 zł

Zarezerwowane bilety

25/25

Wrocławski Park Technologiczny wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. „Organizacja skutecznej sprzedaży B2B i B2C w małej i średniej firmie". 

Szkolenie jest przeznaczone dla osób odpowiadających za wyniki sprzedaży w firmie. Jego treści są potrzebne kierownikom, dyrektorom sprzedaży, właścicielom, którzy szukają nowych, lepszych sposobów na budowanie i zwiększanie sprzedaży. Szkolenie będzie składało się z dwóch elementów:

  • Poznanie sposobów wykorzystania elementów zarządzania sprzedażą,
  • Nabycie umiejętności optymalnego doboru elementów zarządzania sprzedażą do potrzeb swojego biznesu.

Szkolenie łączy wykład z warsztatem. Uczestnicy poznają nowe treści podczas prezentacji, analizy case-ów, dyskusji, zaś nabywają umiejętności podczas ćwiczeń zespołowych i realizacji zadań indywidualnych. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników.

Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Doświadczony trener i konsultant, specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą tradycyjną i internetową. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem oraz 10-letią praktykę w prowadzeniu własnej firmy konsultingowej lukaszuk.com. Realizowała ponad 30 projektów sprzedażowych. Prowadzi blog o zarządzaniu sprzedażą.

Szkolenie odbędzie się 16 listopada 2017 r. w godzinach 9.00 – 16.00, we Wrocławskim Parku Technologicznym, ul. Duńska 11 (bud. Sigma), 54 - 427 Wrocław. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

Program szkolenia: 

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 9.15

Powitanie i wprowadzenie do szkolenia

9.15 – 10.30

Metody i taktyki dotarcia do grup klientów o dużym potencjale zakupowym

  • Wykorzystanie segmentacji i pozycjonowania
  • Optymalny wybór systemu sprzedaży

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

Sposoby wygrywania z konkurencją

  • Konkurowanie w oparciu o wartość
  • Konkurowanie w oparciu o dane

Metody wpływania na decyzje klientów

  • Przebieg procesów zakupowych klientów
  • Dopasowanie procesów sprzedaży

12.15 – 12.30

Przerwa

12.30 – 14.15

Skuteczne zarządzanie wynikami sprzedaży

  • Metody planowania i kontroli
  • Wykorzystanie wskaźników do optymalizacji sprzedaży

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Sposób organizacji efektywnych struktury sprzedaży

  • Optymalny podział zadań
  • Skuteczna rekrutacja handlowców i kierowników

16.00

Zakończenie szkolenia

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.