Jak z pomysłu zrobić dochodowy biznes - warsztaty z projektowania biznesu dla początkujących

Wrocław, Duńska 11

15.11.2017 09:00

Opłata rejestracyjna

0 zł

Zarezerwowane bilety

23/25

Wrocławski Park Technologiczn wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. „Jak z pomysłu zrobić dochodowy biznes - warsztaty z projektowania biznesu dla początkujących". 

Celem szkolenia jest poznanie zasad skutecznego budowania biznesu, metod zwiększania potencjału rynkowego pomysłu biznesowego oraz metod skutecznego oddziaływania na rynek. Uczestnicy przygotują koncepcje biznesową swojego pomysłu.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które mają pomysł na biznes, które planują prowadzić własną firmę, które szukają pomysłu na skuteczne działanie biznesowe. Szkolenie jest skierowane do osób prywatnych i dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą wiedzieć co robić, by planowana działalność przyniosła oczekiwany efekt biznesowy. Szkolenie jest przeznaczone dla tych, którzy chcą sprawdzić czy ich pomysł ma potencjał rynkowy i co trzeba zrobić, by go zwiększyć.

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy poznają nowe treści podczas ćwiczeń i pracy warsztatowej. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników.

Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Doświadczony trener i konsultant, specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu nowych biznesów, produktów i usług oraz doradztwie przy wprowadzaniu produktów i usług na rynek. Prowadzi firmę konsultingową oraz bloga o zarządzaniu sprzedażą.

Szkolenie odbędzie się 15 listopada 2017 r. w godzinach 9.00 – 16.00, we Wrocławskim Parku Technologicznym, ul. Duńska 11 (bud. Sigma), 54-427 Wrocław. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

Program szkolenia:

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 9.15

Powitanie i wprowadzenie do szkolenia

9.15 – 10.30

Jak zarabiać na pomyśle?

Wykorzystanie modeli biznesowych do określania skutecznego sposobu działania na rynku

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

Analiza pomysłu, planowanego produktu, usługi pod kątem sprzedażowym (wartość, konkurencyjność, dotarcie, bariery wejścia)

12.15 – 12.30

Przerwa

12.30 – 14.15

Prognozowanie kosztów i przychodów planowanego biznesu

Określanie ryzyk planowanego biznesu i metod ich zapobiegania

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Wybór optymalnego systemu sprzedaży

Metody dotarcia i oddziaływania na potencjalnych klientów

16.00

Zakończenie szkolenia

 

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.