Inwestycja w kompetencje pracownika kluczem do sukcesu Twojej Firmy - meetup

Dąbrowa Górnicza, Cieplaka 1c

17.11.2017 13:00

Opłata rejestracyjna

0 zł

Zarezerwowane bilety

43/50

Harmonogram spotkania

12.30 - 13.00 Rejestracja

13.00 Otwarcie spotkania / WSB

13.00 – 13.30 Bądź liderem innowacyjnych rozwiązań, wyznaczaj kierunek rozwoju swojej branży / Śląski Związek Pracodawców Lewiatan / Konrad Bajger

13.30 – 14.00 Jak efektywnie rozwijać potencjał pracowników w odpowiedzi na wyzwania biznesowe / Human Partner / Marcin Kowalski

14.00 - 14.30 Baza usług rozwojowych – korzyści dla przedsiębiorców i ich pracowników / WSB w Dąbrowie Górniczej / Małgorzata Małecka-Tomala

14.30 - 15.00 Networking

 

 

Charakterystyka wystąpień:

Bądź liderem innowacyjnych rozwiązań, wyznaczaj kierunek rozwoju swojej branży / Śląski Związek Pracodawców Lewiatan / Konrad Bajger

W warunkach współczesnego rynku zaczyna brakować już miejsca na błędy. Konkurenci czekają na potknięcia, klienci stali się kapryśni i coraz trudniej o przyzwoitą marżę. W każdej firmie tkwią jednak uśpione i niewykorzystywane zasoby. Na każdym rynku są szanse i okazje do wykorzystania. Celem wystąpienia jest przybliżenie i omówienie w gronie przedsiębiorców innowacyjnych rozwiązań rozwojowych, jakie mogą wprowadzić do swojego biznesu.

Prowadzący

Konrad Bajger - Ekspert i Trener w biznesie, Konsultant i Interim Manager. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarach związanych bezpośrednio z zarządzaniem organizacją biznesową. Zajmował szereg stanowisk menedżerskich i pracował w Zarządach spółek prawa handlowego. Angażował się w działalność edukacyjną i wspierał kariery zawodowe oraz rozwój osobisty wielu współpracowników. Właściciel firmy Bajger Consulting, specjalista w zakresie doskonalenia procesów biznesowych i podnoszenia ich rentowności. Ekspert w zarządzaniu strategicznym, kreowaniu oraz wdrażaniu strategii, zarządzaniu sprzedażą, budowaniu zespołów i zarządzaniu zmianą. Dotychczasowa współpraca obejmuje klientów biznesowych  i dostawców wywodzących się z różnych kontynentów i kultur. Szczególny nacisk kładzie na budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o doskonalenie procesów w firmie i skuteczne wykorzystanie jej wewnętrznych zasobów. Absolwent studiów menedżerskich  Master of Business Administration, Franklin University, Columbus, Ohio. Ukończył Wydział Elektroniki, Automatyki i Elektrotechniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. St. Staszica w Krakowie. Członek stowarzyszeń: SIM (Interim Managers) oraz Mediatorów „Consensus”, mediator sądowy w obszarach gospodarczych i cywilnych wpisanym na listę Sądu Okręgowego w Katowicach. Doradca Zarządu w Śląskim Związku Pracodawców Lewiatan - platformy współpracy i wspierania biznesu w regionie.

Jak efektywnie rozwijać potencjał pracowników w odpowiedzi na wyzwania biznesowe / Human Partner / Marcin Kowalski

Opis

Rekrutacja staje się wąskim gardłem w prowadzeniu biznesu. Tak samo jak utrzymanie najlepszych pracowników - talentów. Same benefity nie wystarczają. Firmy muszą tworzyć rozwiązania umożliwiające szybki rozwój i doskonalenie kompetencji. Celem wystąpienia jest poznanie i omówienie w gronie pracodawców i menedżerów praktycznych rozwiązań związanych procesem rozwoju pracowników.

Prowadzący

Marcin Kowalski - współwłaściciel i prezes zarządu firmy doradczej Human Partner Sp. z o. o. Koordynator i współrealizator kilkunastu krajowych i regionalnych projektów związanych z rozwojem firm sektora MŚP. Specjalizuje się w tematyce innowacyjności, wspierania rozwoju organizacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 10 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i sesji doradczych dla wyższej kadry menedżerskiej małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie, jako mentor współpracuje z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w międzynarodowym projekcie Early Warning, który realizowany jest w kilkunastu krajach europejskich. Przez 4 lata był ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w dziedzinie poprawy zdolności adaptacyjnych pracowników i przedsiębiorstw.  W latach 2014-2015 współpracował z Bankiem Światowym w Polsce w projekcie Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania "made in Poland", realizowanym na zlecenie Ministerstwa Rozwoju. Koordynował prace konsultantów regionalnych z ramienia Banku Światowego oraz uczestniczył w sesjach strategicznych z udziałem najbardziej innowacyjnych firm w regionie dolnośląskim. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ukończył specjalistyczny kurs Trenerów Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz liczne szkolenia doskonalące kompetencje menedżerskie.

Baza usług rozwojowych – korzyści dla przedsiębiorców i ich pracowników / WSB w Dąbrowie Górniczej / Małgorzata Małecka-Tomala

Opis

Baza Usług Rozwojowych to rewolucyjne na europejskim rynku HR interaktywne narzędzie. Dzięki jego funkcjonalnościom firmy szkoleniowe i doradcze uzyskują bezpłatną możliwość zaprezentowania swojej oferty, a przedsiębiorcy sektora MSP mogą wyszukać bądź zamówić (sprofilowane według swoich potrzeb) szkolenia, doradztwo, coaching itd. z dofinansowaniem z funduszy europejskich. Baza Usług Rozwojowych stanowi kontynuację ogólnopolskiej bazy ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl, prowadzonej od ponad dziesięciu lat przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). W tym czasie zamieszczono w niej 0,5 miliona ofert szkoleniowych, z których skorzystało 250 tysięcy osób. Łączna liczba użytkowników portalu przekroczyła 7 milionów. W trakcie spotkania przedstawione zostaną założenia Podmiotowego Systemu Finansowania, możliwości uzyskania dofinansowania, dokumenty rekrutacyjne oraz sposób ich wypełnienia. Przedstawiony zostanie sposób rejestracji przedsiębiorców w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonywania zapisów na wybrane usługi rozwojowe. Możliwe będą indywidualne konsultacje z konsultantami ds. rekrutacji.

Prowadzący

Małgorzata Małecka – Tomala, charyzmatyczny trener, skuteczny menadżer i koordynator projektów z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym w branży edukacyjnej, informatycznej, doradczej, zarządzania nieruchomościami, turystyki, a także  administracji publicznej. Od 5 lat zarządza własną firmą INTAR posiadającą marki: INTAR IT, INTAR Consulting, UNIVERSEE.PL, OBRAZY KONESER. Od 4 lat organizator konferencji i eventów branżowych oraz promotor startupów, koordynator działalność Zagłębiowskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Dąbrowie Górniczej. W latach 2012 – 2017 opracowała, realizowała i nadzorowała ponad 40 projektów szkoleniowych, doradczych i wdrożeniowych dla firm i instytucji m.in.: Piecexport-Piecbud sp. z o.o., CSN Steel Sections Polska, Axon Consulting, AM Group IR-Plast, Moto Service Worwa, NCC Nieruchomości, Inwest PA., New Tech Energy, Eco-Heat, Merit DPF, Inwestdom, M&A Sawarska Sornek Adwokaci, Adwokaci M. Urbańska, K. Włóczyk. Ponadto w ciągu ostatnich 5 lat opracowała, realizowała i rozliczałam ponad 30 projektów dofinansowanych ze źródeł krajowych i zagranicznych m.in. w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Programu Erasmus+, Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020, Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007-2013 – Fundusze Mikroprojektów Euroregion Beskidy oraz Euroregion Śląsk Cieszyński, dotacji krajowych WFOŚIGW, NFOŚIGW, POIG, POIŚ oraz Programów Maluch, FIO, ASOS i RITA.

 

 

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.