Empatia w biznesie

Sopot, Polna 16/20

15.11.2017 13:30

Opłata rejestracyjna

0 zł

Zarezerwowane bilety

2/30

Czy we współczesnym biznesie istnieje przestrzeń dla relacji, słuchania i uważności? Czy empatia to umiejetność, którą można rozwijać? Szukanie odpowiedzi na te pytania będą przyświecać temu spotkaniu. Wspólnie zastanowimy się, jakie miejsce zajmuje dziś dojrzała empatia, w jaki sposób możemy ją ćwiczyć i jakie korzyści może przynieść budowanie empatycznego kontaktu zarówno z klientami, jak i współpracownikami.

Dominika Wyszyńska - trener, nauczyciel akademicki. Praca ze studentami to filar tego, co robi. Z częścią z nich współpracuje na co dzień - wraz z grupą przyjaciół prowadzi Fundację Studentów i Absolwentów Uczelni Wyższych - Pomeranian Students’ Coalition. Koordynuje i współpracuje w projektach edukacyjnych, które skierowane są do licealistów, studentów i mają wzmacniać ich kompetencje miękkie oraz wspierać podejmowanie świadomych wyborów edukacyjnych. Za podstawowe narzędzie pracy uznaje słuchanie - właśnie w atmosferze wysłuchania, chęci zrozumienia się i bycia uważnym na drugiego człowieka rodzą się najpiękniejsze pomysły. W swojej aktywności wykorzystuje Metodę TROP.

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.