Jak stworzyć strategię komunikacji dla biznesu

Radomsko, Brzeźnicka 5

27.10.2017 17:00

Opłata rejestracyjna

0 zł

Zarezerwowane bilety

0/0

Jeśli zaczynasz właśnie promocję swojej marki lub biznesu w mediach społecznościowych, potrzebny jest Ci plan. Jak go ułożyć i czego do niego potrzebujesz? Tego dowiesz się podczas naszego szkolenia.

Umiejętności, które zyskasz:
- tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych w różnych formatach, które będą realizować Twoje cele biznesowe
- dobre nawyki, do wykorzystania przy kolejnych działaniach w social media

Martyna Wójcik - właścicielka firmy socialbrand.eu
Podczas kilkuletniej pracy w agencjach reklamowych zajmowała się kompleksową obsługą marek, od tworzenia koncepcji, po ich wdrożenie. Od niedawna stara się "makes brands sociable". W portfolio marek z którymi współpracowała znajdują się m.in. Grupa LOTOS S.A., iDream Apple Premium Reseller, Badura, Frugo, Black Energy Drink, Eva Minge Milano i wiele innych. Jej "konikiem" są media społecznościowe. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.