#dobryjest, czyli o czym oni mówią?

31.10.2016 19:17

„Wbrew temu jak uważa wielu nie chodzi mu tylko o kasę. Czy jest dobry? Oczywiście!” - takie słowa padają w jednym z video oznaczonym #dobryjest, które pojawiły się w mediach społecznościowych. Podobne nagrania opublikowały na swoich profilach m.in. Fundacja Startup Poland, FAJNA Spółdzielnia Socjalna, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet czy FaniMani. O czym oni mówią?

Rozwiązanie zagadki, która od kliku dni krążyła w sieci brzmi – Przedsiębiorczość jest dobra, biznes jest dobry!

#dobrajest, #dobryjest to hasła kampanii tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która poświęcona jest społecznie odpowiedzialnemu biznesowi. W akcję zaangażowały się Fundacja Startup Poland, Fajna Spółdzielnia Socjalna, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, FaniMani oraz Majka Lipiak z agencji Leżę i Pracuję oraz Youth Business Poland.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości zostanie zainaugurowany 14 listopada w Warszawie, a gościem specjalnym będzie Ambasador USA w Polsce, pan Paul Wayne Jones. W programie również debata „startup vs. korpo”, które poprowadzi Julia Krysztofiak-Szopa, prezes Fundacji Startup Poland, a także wystąpienia takich gości jak Marcin Bruszewski z Social Wolves czy Norbert Wierbiłowicz z FaniMani.

Inauguracja jest otwarta dla uczestników, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Lista miejsc jest ograniczona. Rejestracja na http://tydzienprzedsiebiorczosci.pl/event/view/32

To już dziewiąta edycja ŚTP w Polsce, który potrwa od 14 do 20 listopada 2016. W ramach projektu organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości w swoich miastach, zgłaszają wydarzenia - szkolenia, warsztaty czy konferencje pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania przedsiębiorczości. Osoby zainteresowane udziałem mogą sprawdzić mapę wydarzeń na stronie  tydzienprzedsiebiorczosci.pl

W zeszłym roku Polska okazała się rekordzistą ŚTP organizując największą liczbę wydarzeń ze wszystkich 163 krajów biorących udział w projekcie. W ciągu tygodnia przedsiębiorczości 2900 partnerów zorganizowało wydarzenia, w których udział wzięło w sumie 95 tysięcy uczestników.

Organizatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Kampanię #dobrajest zrealizowała agencja Wordsmith PR.

Więcej informacji na www.facebook.com/GEW.Poland

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.