FAQ

  • Jaka jest rola Partnera ŚTP?

    Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Polsce nie byłby możliwy gdyby nie wkład setek partnerów z całej Polski. Partnerem Tygodnia zostaje podmiot, który w ramach danej edycji projektu zrealizuje minimum jedno wydarzenie (debatę, wykład, szkolenie, happening, wystawę lub inne) związane z tematyką przedsiębiorczości lub rynku pracy. Regionalni koordynatorzy oraz Koordynator ogólnopolski – Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości – wspierają partnerów, realizując ogólnopolską kampanię promocyjną, promując poszczególne wydarzenia, nawiązując relacje z mediami, zapewniając Patronaty Honorowe oraz organizując regionalne Inauguracje Światowego Tygodnia.

  • Na czym polega rola Koordynatora Regionalnego?

    Rolę Koordynatorów Regionalnych powierzamy organizacjom, instytucjom i firmom, które swoimi działaniami wspierają rozwój przedsiębiorczości w danym województwie. Są to podmioty, które – współpracując z innymi firmami, organizacjami, lokalnymi mediami czy szkołami, potrafią zbudować szersze społeczne poparcie dla wspierania przedsiębiorców i osób przedsiębiorczych, czyli: aktywnych, ambitnych, chcących się rozwijać.

    Do obowiązków Koordynatora należą m.in.:

    • promowanie ŚTP w regionie, w tym kontakt z lokalnymi mediami,
    • pozyskanie jak największej liczby partnerów w regionie,
    • informowanie podmiotów zainteresowanych włączeniem się w ŚTP o konieczności rejestracji wydarzeń na stronie www.tydzieprzedsiebiorczosci.pl.

    Szczegółowych informacji udzielamy bezpośrednio zainteresowanym podmiotom. Aktualna lista Koordynatorów znajduje się tutaj.

  • Jaka jest rola Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości? Jak wspiera Partnerów i Koordynatorów?

    Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest ogólnopolskim Koordynatorem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce. Naszym zadaniem jest zadbać o to, by każdą edycję projektu tworzyło jak najwięcej partnerów, organizujących jak najwięcej wartościowych wydarzeń. Nasza fundacja:

    • koordynuje ogólnopolską kampanię promującą ŚTP
    • buduje szeroką koalicję poparcia dla idei wspierania rozwoju przedsiębiorczości w Polsce
    • organizuje Inaugurację ŚTP w Warszawie
    • służy poradą i pomocą dla koordynatorów regionalnych projektu
    • utrzymuje kontakt z globalnymi organizatorami ŚTP i koordynatorami z całego świata
    • w uzasadnionych przypadkach pomaga zorganizować miejsce na event związany z Tygodniem Przedsiębiorczości lub doradza w jaki sposób można takie miejsce zorganizować.
    • przez cały rok organizuje projekty, wydarzenia i spotkania, służące rozwojowi przedsiębiorczości w Polsce.
  • Czy Fundacja pomaga w zorganizowaniu miejsca na moje wydarzenie?

    Partnerzy Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości organizują wydarzenia we własnym zakresie, najczęściej w swojej siedzibie lub w siedzibie zaprzyjaźnionej firmy, fundacji czy kawiarni. W przypadku dużych / istotnych eventów staramy się, w razie potrzeby, pomagać w znalezieniu miejsca na zorganizowanie eventu. Wnioski o tego rodzaju wsparcie są rozpatrywane pozytywnie w miarę możliwości Fundacji.

  • Kto i w jaki sposób może zostać Partnerem?

    Partnerem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce może zostać: instytucja publiczna, przedsiębiorstwo, instytucja państwowa, organizacja pozarządowa, uczelnia wyższa, szkoła lub osoba prywatna. Warunkiem nadania podmiotowi tytułu partnera ŚTP jest zorganizowanie minimum jednego wydarzenia w ramach ŚTP w danym roku.

    Wydarzenie musi tematycznie wiązać się z szeroko pojętą promocją przedsiębiorczości i zostać zarejestrowane na stronie tydzienprzedsiebiorczosci.pl. Może to  być wydarzenie bezpłatne lub płatne.

  • Kto i w jaki sposób może zostać Koordynatorem Regionalnym?

    Koordynatorem regionalnym (wojewódzkim) Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości może zostać podmiot, którego istotnym obszarem działalności jest promocja przedsiębiorczości i kwestie związane z rynkiem pracy w Polsce. Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt mailowy.

  • Czy w ramach ŚTP mogę organizować płatne wydarzenia?

    Tak, od 2016 roku wprowadziliśmy zmianę: Partnerzy Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości mogą dodawać do naszej bazy zarówno bezpłatne, jak i płatne wydarzenia. Skąd ta zmiana? Partnerami ŚTP są czasem niewielkie firmy lub organizacje, dla ktorych inwestycja w wynajem sali konferencyjnej czy zapewnienie poczęstunku dla gości to spory wydatek. Nie chcemy blokować ich pomysłów na szkolenia czy konferencje, które mogliby zorganizować w listopadzie.

    Aby móc dodawać płatne wydarzenia, wystarczy wybrać opcję "Konto premium" w zakładce "Moje konto", dostępnej po zalogowaniu w serwisie. Całkowity przychód z opłat rejestracyjnych przeznaczamy na działalność Fundacji ŚTP, w tym utrzymanie strony internetowej. 

  • Gdzie szukać informacji o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości?

    Głównym źródłem informacji o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości jest strona www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl oraz media społecznościowe: facebook.com/GEW.Poland, . Twitter: @GEWPoland. Zachęcamy także do śledzenia międzynarodowej strony projektu www.gew.co.

  • Czy na stronie znajdę tylko wydarzenia organizowane w ramach listopadowego ŚTP?

    Nie, nie tylko! Chcemy, żeby nasza strona i wyszukiwarka wydarzeń działały przez cały rok. Zachęcamy do dodawania wydarzeń, które planujecie zorganizować w dowolnym czasie w ciągu roku.  

  • Kiedy odbędzie się kolejna edycja ŚTP?

    9. edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbędzie się w dniach 14-20 listopada 2016.

  • Jak działa konto premium? Kiedy otrzymam płatność za bilety?

    Jeśli rejestrując się w naszym serwisie wybrałeś konto premium, masz możliwość zamieszczania w bazie wydarzeń bezpłatnych i płatnych. Sam ustalasz wysokość opłaty za bilet oraz liczbę dostępnych miejsc. Zainteresowane osoby mogą zarejestrować się na Twoje wydarzenie i dokonać opłaty za pośrednictwem systemu DotPay, do którego zostaną przekierowani ze strony Twojego wydarzenia. Płatność jest realizowana natychmiast na Twoje konto DotPay (jeśli go nie posiadasz, poprosimy Cię o założenie go).

    Uwaga: nasz serwis nie umożliwia automatycznego wystawiania faktur VAT dla uczestników wydarzeń. Jeśli uczestnik o to poprosi, to Ty jako organizator wydarzenia będziesz odpowiedzialny za dostarczenie mu faktury. 

  • Mam konto podstawowe, ale chcę zmienić je na premium. Jak to zrobić?

    Po rejestracji w każdej chwili możesz zmienić zdanie i zmienić konto podstawowe (dające możliwość rejestracji wyłącznie bezpłatnych wydarzeń) na konto premium (dzięki któremu będziesz mógł dodawać także wydarzenia płatne i sprzedawać na nie bilety). Wystarczy, że zalogujesz się na stronie, następnie wybierzesz pozycję "Moje konto" w górnym menu, a następnie zmienisz typ konta w zakładce "Mój profil".

    Opłata za założenie konta premium to 199 zł na 12 miesięcy. Po tym okresie nie przedłużymy ważności konta automatycznie - zapytamy Cię odpowiednio wcześnie, czy chcesz to zrobić. Jeśli nie - konto straci ważność. 

  • Dla kogo jest konto premium i ile kosztuje?

    Konto premium jest dla osób reprezentujących firmy, organizacje czy instytucje, które chcą zamieszczać w naszej bazie wydarzenia odpłatne. Uczestnicy wydarzeń w żadnym wypadku nie muszą płacić za zakładanie konta. 

    Opłata za utworzenie konta premium to 199 zł na 12 miesięcy. Po tym okresie nie przedłużymy ważności konta automatycznie - zapytamy Cię odpowiednio wcześnie, czy chcesz to zrobić. Jeśli nie - konto straci ważność. 

    Konto premium pozwala na dodawanie nieograniczonej liczby wydarzeń odpłatnych. Będziesz mógł dodawać je w dowolnym momencie roku, nie tylko w listopadzie. 

X

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.